Rejestracja

E-Light Katowice - Klinika Chirurgii Mazan

E-Light jest to innowacyjne i zaawansowane technologicznie urządzenie, wykorzystujące energię świetlną w zabiegach kosmetycznych oraz medycznych. Aparat umożliwia użycie jednego urządzenia do różnych celów terapeutycznych. Zabiegi z wykorzystaniem tego urządzenia dostosowane są do różnych typów skóry, a co najważniejsze potrafią skutecznie leczyć rozmaite defekty oraz problemy skórne.

Zastosowanie E-Light

E-Light z powodzeniem może być stosowany w przypadku:

• usuwania przebarwień
  • usuwania owłosienia
  • fotoodmładzania skóry
  • leczenia trądziku, niszczenia bakterii ACNE
  • redukcji zmian naczynkowych (usuwanie, zamykanie)

• występowanie na skórze przebarwienia
  • nadmiernie występujące owłosienie
  • starzenie się skóry
  • występowanie trądziku
  • występowanie zmian naczynkowych

• ciąża oraz karmienie piersią
  • skłonności do powstawania bliznowców/ keloidów
  • choroby infekcyjne
  • wirus opryszczki
  • choroba nowotworowa
  • rozrusznik serca
  • zaburzenia krzepnięcia krwi
  • przyjmowanie leków rozrzedzających krew bądź światłoczułych
  • cukrzyca
  • padaczka

Przebieg zabiegu

Urządzenie E-Light jest to połączenie energii IPL oraz fal radiowych RF. Pozwala ono m. in. na stymulację produkcji kolagenu i elastyny. Dzieje się to poprzez docieranie do głębszych warstw skóry dzięki zintensyfikowanemu działaniu IPL, wzbogaconemu o właściwości fal radiowych.

Usuwanie przebarwień

W czasie trwania zabiegu dochodzi do ogrzania nadmiaru pigmentu znajdującego się w skórze, dzięki czemu plamy i przebarwienia zostają zniwelowane. W przypadku małych przebarwień efekt widoczny jest niemal natychmiastowo. Większe zmiany skórne znikają wraz z odpadnięciem niewielkiego, pozabiegowego strupka.

Usuwanie owłosienia

Melanina zawarta w mieszku włosowym zostaje pochłonięta przez działanie światła IPL. W skutek wysokiej temperatury struktura mieszka włosowego zostaje zniszczona, co prowadzi do wypadnięcia włosa. Warto zaznaczyć, iż zabieg usuwania owłosienia przy pomocy lasera E-Light, jest całkowicie bezpieczny dla tkanek otaczających.

Zabieg fotoodmładzania

Urządzenie pozwala na nieinwazyjne odmładzanie skóry. Dzięki bezpiecznemu zwiększeniu temperatury skóry podczas zabiegu, dochodzi do wzmożonej produkcji kolagenu, elastyny oraz kwasu hialuronowego poprzez pobudzenie fibroblastów. Skutkuje to odmłodzeniem oraz odświeżeniem wyglądu skóry.

Redukcja zmian naczynkowych

Temperatura wytwarzana przez urządzenie E-Light pozwala na uszczelnienie naczyń, przy jednoczesnym rozkładzie barwnika. Dodatkowo, rumień i naczynka stają się mniej widoczne dzięki znacznej poprawie kondycji skóry, która staje się grubsza i bardziej jędrna.

Leczenie trądziku

Ciepło generowane przez laser przyczynia się do powstawania cząsteczek zabójczych dla beztlenowych bakterii Propionibacterium acnes, które są jednym z czynników odpowiadających za rozwój trądziku. Efektem zabiegu jest znaczna redukcja stanów zapalnych oraz zmniejszenie wydzielania sebum, co również ma pozytywny wpływ na efekty leczenia trądziku.

Znieczulenie

Głowica urządzenia E-Light wyposażona jest w specjalny moduł chłodzący, który łagodzi uczucie dyskomfortu oraz ewentualne podrażnienia. U osób z bardzo niskim progiem bólu, istnieje możliwość miejscowego zastosowania kremu znieczulającego.

Zalecenia pozabiegowe

Po zabiegu z użyciem urządzenia E-Light pacjent może wrócić do normalnego trybu życia. Należy jedynie pamiętać, aby chronić skórę przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. W tym celu zaleca się stosowanie filtru SPF 50. Na kilka dni należy zrezygnować również z solarium oraz korzystania z sauny. Po przeprowadzonym zabiegu usuwania owłosienia w rejonie pach, nie należy stosować dezodorantów zawierających alkohol na okres 24 – 48 godzin.