Wszczep jądra – implant

Implant jądra Katowice - Klinika chirurgii Mazan

Wszczep jądra jest komfortowym rozwiązaniem dla pacjenta w przypadku braku jądra z przyczyn losowych lub chorobowych. Dzięki przeprowadzeniu zabiegu możemy przywrócić całkowicie naturalny wygląd moszny, co ma pozytywny wpływ na wygląd tej okolicy i stan psychiczny pacjenta.

Przebieg zabiegu

Zabieg wszczepienia protezy jądra wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym, bez konieczności pozostawania w Klinice po zabiegu. Chirurg wykonuję niewielkie nacięcie u podstawy moszny, wytwarza lożę, do której wprowadzany zostaje implant, rana zostaje zamknięta rozpuszczalnymi szwami warstwowymi. Lekarz dobiera implant tak aby był jak najlepiej dopasowany do warunków anatomicznych pacjenta.

Zalecenia pozabiegowe

Do normalnego funkcjonowania pacjent powraca bardzo szybko, należy powstrzymać się od aktywności seksualnej przez okres 6 tygodni. Obowiązuje zakaz uprawiania sportu, wysiłku fizycznego, kąpieli w basenie, opalania, korzystania z sauny i solarium. Ważne jest, aby przywiązywać dużą uwagę do dbania o higienę miejsc intymnych.