Endoprotezoplastyka stawu

W ortopedii często podejmuje się leczenie operacyjnie, dzięki któremu można przywrócić bądź poprawić sprawność pacjenta i co najważniejsze zlikwidować ból, który  towarzyszy schorzeniom ortopedycznym. Choroba zwyrodnieniowa stawów to jeden z najczęstszych problemów ortopedycznych w naszym kraju. Przestał on być domeną osób starszych i współcześnie nierzadko dotyka on również osób młodych. Z czasem osoba obarczona tym schorzeniem doświadcza coraz silniejszych dolegliwości bólowych w obrębie stawu, co w konsekwencji prowadzi do znacznego ograniczenia jego ruchomości. W późnym stadium choroby zwyrodnieniowej stawu biodrowego czy kolanowego leczy się ją operacyjnie, poprzez wszczepienie endoprotezy stawu. Zabieg wszczepienia implantu nazywamy endoprotezoplastyką.

Po wykonaniu endoprotezoplastyki stawu następuje okres intensywnej rehabilitacji, która ma na celu przywrócić pacjentowi sprawność. Endoprotezoplastyka stawu biodrowego czy kolanowego uwalnia od bólu i przywraca wysoką jakość życia.

ZAPYTAJ O ZABIEG

Endoproteza stawu

Dodatkowe informacje:
Endoprotezy stawu biodrowego – przepustka do nowego życia

Więcej informacji

Serwis może używać plików „cookies”, kiedy użytkownik odwiedza stronę www. Pliki „cookies”, które mogą zostać użyte w witrynach i stronach internetowych są kojarzone wyłącznie z przeglądarką konkretnego komputera (użytkownik anonimowy), bez podawania imienia lub nazwiska użytkownika. Są to informacje zapisywane przez serwer na komputerze użytkownika, które serwer może odczytać przy każdorazowym połączeniu się z komputera użytkownika. Pliki „cookies” dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych stron serwisów. Pliki „cookies” używane są także w celu monitorowania ruchu użytkowników pomiędzy serwisem, a innymi, współpracującymi serwisami internetowymi. Użytkownik może w każdym czasie wybrać sposób obsługi plików „cookies” w strefie internetowej poprzez zastąpienie automatycznej obsługi plików „cookie” na obsługę indywidualną (ustawienia użytkownika). Szczegółowych informacji w tym zakresie udzielają dostarczyciele programów do obsługi strefy internetowej (przeglądarek), zazwyczaj w zakładce „opcje internetowe” lub podobnej. Jednakże wyłączenie przez użytkownika w swojej przeglądarce opcji akceptowania plików „cookies”, (zablokowanie, monitowanie) może spowodować utrudnienia czy wręcz uniemożliwić korzystanie z niektórych usług serwisu. Jednocześnie serwis nie ponosi żadnej odpowiedzialności za stosowanie lub obsługę plików „cookies” na innych stronach internetowych dostępnych dla użytkowników dzięki linkom umieszczonym na stronach serwisu.